Pod hasłem „Zakochaj się w polskiej muzyce” rozpoczęła się kampania wizerunkowa ESKI2, jedynego radia grającego wyłącznie polskie utwory.

W spocie wykorzystano nagranie Wiktora Dyduły „Tam Słońce, Gdzie My”. Kampania obejmuje telewizję, kina oraz internet, potrwa do końca sierpnia br.
„Zależy nam, by ESKA2 była synonimem tego, co najlepsze w Polsce — od muzyki po miejsca, które warto odwiedzić. Cały nasz program, włącznie z najnowszą akcją »Polska jest Najfajniejsza«, w ramach której można wygrać weekendowe wyjazdy do luksusowych hoteli i spa w naszym kraju, konsekwentnie buduje to skojarzenie i pokazuje, że polskość może być nowoczesna, atrakcyjna i inspirująca” – mówi Andrzej Descours, Dyrektor Komunikacji Marketingowej segmentu radiowego Grupy ZPR Media, do której należy ESKA2.
Za kreację i planowanie mediów stacja odpowiada we własnym zakresie.
Sieć ESKA2 wystartowała w styczniu 2024 roku, gra wyłącznie polską muzykę. Składa się z 16 stacji lokalnych nadających naziemnie w 19 miastach oraz online na eska2.pl i w aplikacji mobilnej. Każdego tygodnia ESKA2 gromadzi 1,6 mln słuchaczy, a jej udział w czasie słuchania wynosi już 1,2%.
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager Grupy ZPR Media
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62