Miasto:
Warszawa
Data publikacji:
2024-04-12
Tryb pracy:
Praca hybrydowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Opis stanowiska
- Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej w obszarze tematyki kulinarnej w mediach Grupy ZPR Media
- Współpraca z reklamodawcami z obszaru FMCG
- Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach
- Tworzenie media planów pod indywidualny brief klientów
- Przygotowywanie i prowadzenie indywidualnych prezentacji oraz ofert dla klientów
- Aktywne pozyskiwanie nowych możliwości sprzedażowych
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji
- Raportowanie wyników kampanii
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i dbanie o wysokie standardy obsługi klienta
- Współpraca z pozostałymi działami wewnątrz firmy
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych w branży FMCG
- Umiejętność przygotowywania indywidualnych oraz angażujących prezentacji zgodnych z oczekiwaniami klientów
- Praktyczna wiedza z zakresu marketingu internetowego
- Znajomość technik dotyczących prowadzenia skutecznych negocjacji handlowych
- Styl pracy zorientowany na współpracę z zespołem
- Proaktywność w działaniu, proponowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb i zasobów firmy
- Kreatywny podejście do realizacji projektów
Oferujemy
- Pracę w czołowej polskiej Grupie Mediowej o ogólnopolskim zasięgu
- Dostęp do platformy z nauką języka angielskiego e-tutor
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz pakietu Multisport na preferencyjnych warunkach
- Udział w szkoleniach podnoszących kompetencje, finansowanych przez pracodawcę - wybierasz samodzielnie
- Dofinansowanie do studiów w ramach wewnętrznego programu EDULAB
- Programy lojalnościowe oraz zniżki do sklepów i usług naszych partnerów biznesowych
- Realną możliwość rozwoju w strukturach firmy, prowadzimy rekrutacje wewnętrzne
- Przyjemną atmosferę pracy, którą tworzą bardzo kreatywni ludzie
O nas
Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Z liczbą ponad 15 milionów użytkowników miesięcznie znajdujemy się w gronie największych wydawców serwisów internetowych. Stale inwestujemy w rozwój nowoczesnych technologii. W portfolio wydawniczym naszej grupy, oprócz serwisów internetowych o charakterze informacyjno-publicystycznym, znajdują się również serwisy tematyczne, tytuły prasowe i stacje radiowe. Prowadzimy działalność eventową oraz skrojone na miarę usługi dla biznesu.